Обмін та повернення
Перед відправкою або видачею кожного товару проводиться обов’язкова перевірка експерта на відсутність дефектів, заводського браку і повну відповідність заявленим характеристикам. Але, в будь-якому разі, кожний покупець має право на обмін або повернення купленого товару, якщо на те є причини і бажання покупця. Цю процедуру можна провести протягом двох тижнів, за умов чіткого дотримання прописаних законодавством правил. Повернення або обмін товару можливий протягом 14 днів, за таких умов:
- упаковка товару чиста, без будь-яких пошкоджень, та слідів використання (повністю збережено початковий стан і вигляд);
- деталь повністю ціла, чиста, без будь-яких слідів встановлення та експлуатації;
- відсутні пошкодження та повністю збережена повна комплектація.
Повернення та обмін товару неможливий, якщо не дотримано одного або декількох з вищеперерахованих пунктів. Повернення товару способом пересилки Весь товар має бути належним чином упакований. Товар слід надсилати транспортною компанією Нова пошта. Повернення, надіслані іншими транспортними компаніями, або на неправильну адресу чи з порушенням чітких умов, – не приймаються. У разі обміну та повернення товару належної якості Ви сплачуєте витрати на доставку товару. У разі повернення товару неналежної якості, витрати за повернення оплачує наш інтернет-магазин. Повернення товару в пункті самовивозу Також можна повернути або обміняти товар у пункті самовивозу в Києві на Борщагівці (точна адреса в розділі “Контакти”). Всі умови повернення повинні бути чітко дотримані. Якщо є якісь порушення процедури, то обмін-повернення неможливі.